18.07.19/06:52

bir taksim günü

Başlatan depresif, 22.06.07/12:42

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Leydi Tavuskuþu

niye  herkes taksime bissürü anlam yüklüyo ya çok özel bi yermiş gibi :)  tek cazip yanı sokakta sevgilinle sevişince kımse oo karıyı göturuyo gıbı laflar etmıyo free herkeş işte kapanıp bi bara gümbür gümbür dinliyosun müzüğünü (fora ya gidin lan )  baştan aşşa gidip geliyosun offf çok kalabalık ınsanlar uzerıme gelıyo  sittirin lann nefes alamıyorum ohoohohohoh :D gelmeyin deedım ya laaaaayynnnnnnnn

fotka

sıyrıldım .. o kalabalıktan yuruyorum sadece..
tarıhın ve havanın buyusune kapılmıs bır sekılde..
hayller kuruyorum... beynımde canlanmayan yuzlerle..
sonra ınıyorum. trt bınasın bahcesıne elımde bır sıse sarap ve sarktıyorum ayaklarımı duvardan asagı gunesın batısına ıcıyorum bu aksam..
yıne taksımde yıne sessız sedasız..sensızlıge..

son tango

hooppp,bi dak..trt de isen park ücretini reca ediiim efenim..araba,insan farketmio bizim burda ..

zeynep_r

benim bir taksim günüm _bir_olarak kalmıştı :D umarım ikinci bi taksim günüm daha olur..